Pages

Wednesday, September 15, 2004

Ordlista: Spöksång, spövind


Spöksång Man spelar in när man sjunger och gör om ljudet så att det låter som en omänsklig varelse. Varelsen är död och sjunger i en kyrka där det spelas orgelmusik.
Spövind Efter "spöregn". När det blåser så mycket att fönster som inte varit öppna på väldigt länge eftersom de saknar handtag blåser upp, och en liten gren blåser ner och träffar vindrutan när jag kör

Min syster sa att hon fått 19/19 på ett matteprov och att hennes pojkvän (som går i samma klass) då kände sig dålig på matte i jämförelse. Jag kom då med förslaget att hon kan berätta för honom att jag fick noll på ett matteprov i högstadiet.
- Hur fan lyckades du med det egentligen. Nej, jag måste illustrera.
Och så tog hon ett papper från skrivaren och skrev det här:

No comments:

Post a Comment