Pages

Tuesday, August 21, 2007

Gömd på en sidogata

- Jag kommer hem någon gång nästa vecka, när vet jag inte. Sen ska jag fortsätta söka jobb då och sådär.
- Okej, men ha det så roligt!
- Du är verkligen inte bra på det här med kommunikation! Liksom "Min pappa har dött." "Okej, men ha det så roligt, hejdå!"
- Hahaha
- Ja, men vi hörs!
*klick*
- Haha.... hallå?

Jag hade en riktigt hardcore nostalgitripp häromnatten på youtube. Tidiga Manic street preachers, soundtracket till mina tonår.
Youtube-natten var första gången på länge då jag tillslut blev så trött att jag ramlade in i möbler. Dagen efter (igår) var inte mindre förvirrad. Jag var på väg till bokhandeln för att köpa tuschpennor. Halvvägs dit mindes jag sms:et jag vaknade till om ett möte i en lokal mittemot. Det pågick i just den stunden som jag var precis utanför av andra skäl.
Jag försökte få någon idé om vad jag skulle göra av mig. Fick syn på en knallgul bänk på en sidogata.

No comments:

Post a Comment