Pages

Monday, January 14, 2008

Nyttiga beteenden

Att städa är en bra sak, va? Andra bra saker kan vara att laga mat, att läsa, att umgås med människor och att planera att ta tag i stora viktiga saker. Jag ser mig själv utifrån utan att be om det och ser hur inaktivt och mållöst jag oftast beter mig. Det är inte säkert att jag kan sluta ha negativa åsikter om mitt leverne genom att byta beteenden, mycket troligt är det enda botemedlet att lyckas sluta se sig själv utifrån.

Iiii.. magnetresonansavbildningar av människohuvuden är kräftlika. Ögonen blir som svarta prickar bara, och näsan uppifrån ser ut som roten till ett spröt. Ett cyklop-placerat spröt.

Det finns ett brev om att jag är antagen till komvux MA B, men ingen uttryckt order trots rubriken "kallelse".. som väl i sig är en order, tyvärr. Hoppas inte man förväntas komma på en obligatorisk genomgång där de säger "Det här är matteboken. Det här är kursplanen jag nu kommer dela ut där det står att [läser igenom hela kursplanen]. Och som ni ser på schemat finns lärare på plats de tider det står på schemat att lärare finns på plats."

Jag vill ha en kursplan på posten bara tack. Jag räknar och dyker upp när det är prov, så vida det inte kommer något sammanbrott i vägen.

No comments:

Post a Comment