Pages

Sunday, September 2, 2007

Otidsuppfattning

Det verkar inte ha några planer på att maka sig till rätta. Man kan inte påstå att jag inte har ansträngt mig, med påminnelselappar och väckarklockor. Med oregelbundet dygn följer dålig tidsuppfattning och dåliga matvanor. Jag lyckades inte betala mina räkningar i tid, det är ju allvarligt. Lyckoträffen var att jag kom iväg till ett möte med syos och lärare, just tack vare att jag trodde det var fel dag. Jag hade skrivit upp det på en onsdag, så jag gick dit när jag trodde att det var onsdag. Egentligen var det tisdag och på en tisdag mötet var. Two wrongs can make a right alltså, men det är nog inget man ska räkna med i fortsättningen.

Min syster har citerat mig så fint i sin blogg, jag börjar få en känsla av hur det har varit för henne de senaste sju åren. Inte särskilt oangenämt om man är en sån person, och det är jag. Det är lite obehagligt att tänka på ibland eftersom exhibitionistiska drag ligger väldigt i tiden på ett ofta otäckt vis. Mot allt bättre vetande tryckte jag mig lite ansvarslöst fram på bilddagboken.se och satt snart uppjagad i fosterställning på datorstolen av alla upptuttade 15-åriga tjejer med plutmun.
Whyyy!!?? Bojkotta all media utom svt, P1 och P2 nu! För ert eget bästa.

No comments:

Post a Comment