Pages

Tuesday, July 28, 2009

Exempel på anteckningar

Vad antecknar jag när jag nu verkar ha så många påminnelser överallt? Är det viktigt, eller är det bara onödigt uppstressande?

Det mesta är sådant jag varit tvungen att skriva ner eller prata in på diktafon för att få det ur huvudet när jag försökt sova.
Går det för lång tid har jag ofta ingen aning om vad mina kryptiska meddelanden till mig själv betyder.


  • •    liten myra på smörgåspapper
  • •    passar cykelkorgen på sängen?
  • •    ram likt elvistavla till plastko
  • •    måla vulkanansikte
  • •    sy ögat
  • •    försök ta bort 00:00-ringtiden på klockan
  • •    Jag är inte ett hot
  • •    fäst ko i spår i kartong
  • •    filmen med en morbid städfirma
  • •    feldiagnostiserad asperger. hur stor är chansen/risken att min bip-diagnos försvinner?
  • •    stjärna vid dator?
  • •    matkasse, kugghjul
  • •    tapet, kolla mer bland smågrejerna
  • •    rött hus på utsidan
  • •    "elins hår snus!"
  • •    prioritering av lösningar vid akutfall
  • •    cd-sort.xls
  • •    bajs > hemsida
  • •    limma ihop metallbiten
  • •    godispärlor längs taket på 70tals-titthyllan
  • •    vara svarsam
  • •    plocka fram saker som åkt ner i glipan mellan väggen och sängen
  • •    skriv om informationsöverflöd på nervrace och ha med de här anteckningarna
  • •    rita av bönsyrsan
  • •    toabild
  • •    "anyone there?   nej Snabbclint      nej dracula         nej cool scheeslin  nej"
  • •    måla grått
  • •    måfå-måla en kub
  • •    "Action s 9, 12, 22 En sida + först"
  • •    life-destroying myths rule the human race
  • •    En sida + lagret runt
  • •    studera armar/kropp
  • •    Tetrahedra - grekiska bkstvr 6 planeter

Jag gjorde en punktlista av en punktlista, då blir det dubbelpunkter. Jag tyckte det var fint.

No comments:

Post a Comment