Pages

Thursday, June 29, 2000

The Sims

Jag tror jag ska göra en undersökning. Se hur länge jag kan låta bli att göra någonting annat om dagarna än sitta på mitt rum eller framför datorn. Får inte gå ut, prata i telefon och minst av allt träffa någon. 
Se om det känns ovanligt

Mina sociala framsteg idag är att jag bett mamma hjälpa mig öppna en målarfärgsburk, och sagt nått till min syster om att hon sitter för mycket framför internetdatorn när jag vill sitta där.

Hon spelar ett riktigt sjukt spel, The Sims.

- Kan du inte sitta framför din egen dator?
- Nej, det behövs ljud, annars dör alla bebisar.
.....
- Aaa! Tobbe har blivit befordrad till sjuksköterska!
.....
- Vinkar hon åt dig?
- Ja.
- Varför då?
- Hon vill att jag ska be henne att sätta sig ner.


Inte väldans vettigt.

No comments:

Post a Comment