Pages

Saturday, August 16, 2003

Tejpa och åka bil

Idag kom jag att tänka på att tejp alltid har vart en god vän till mig. Jag tänkte på det när H tejpade igen sin näsa. Jag är alltid glad när jag tejpar. I förrgår tejpade jag en minibyrå i kartong med eltejp. Så att den skulle bli helt svart.

En sak man skulle kunna göra är att varje dag välja ut någonting och omvandla den saken så att man känner att den passar bättre ihop med sig själv sen.

Sista dagen i nian tejpade en klasskamrat till mig ihop allting jag hade i mitt pennfack till en enda stor kokong. Det var en lycklig idé. Jag tänkte alltid på sista-nian känslan sen när jag såg den kokongen, så jag väntade länge med att klippa ut sakerna igen.

15:21: Något roligt som kan hända medan man åker bil är att man inte tittar tillräckligt noga på skyltarna. Jag har sett skyltar det stått "park och välkommen" och "risk för käk" på idag.
Det senaste var egentligen risk för kö. Det första vet jag inte.

Nu är det jävligt platt. Jag tycker alltid om att åka bil på den här delen av den här motorvägen. Det är ... nu har jag glömt ordet, "vind-elsnurror" och allt.
Jag har bara sovit en timme, men jag känner mig som vanligt. Jag visste inte riktigt vad tiden var. Jag gick och lade mig halv 5 och ställde klockan på halv 6. "Fy fan vad dåligt" sa jag.

16:01: Vi åkte just förbi ett ställe där jag stod och drog i en vindrutetorkare en gång. Nej.. nu gjorde vi det.

F.I.R.I.I.C.O.O.... F.I.R.E.I.N.C.A.I.R.O

16:11: Det finns säkert de som undrar om det finns nummerplåtar det står 666 på. Jag svarar då: ja.

No comments:

Post a Comment